جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۶۷۶
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کالاهای اساسی مانند مرغ و گوشت، برنج، روغن و شکر در استان به اندازه کافی وجود دارد و کمبودی برای تامین این کالاها در روزهای پایانی سال و شب عید وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، ابوالقاسم محمدزاده اعلام کرد:  در زمان حاضر جوجه‌ریزی به اندازه کافی در استان صورت گرفته  است و قیمت‌ها به‌زودی کاهش می‌یابد.

 وی اضافه کرد: همچنین در طرح تنظیم بازار شرکت پشتیبانی امور دام ۴۰۰ تن مرغ منجمد تامین کرده است که با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع و عرضه در بازار است.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در ارتباط با تامین گوشت قرمز مورد نیاز استان، گفت:  ۱۰۵ تن گوشت قرمز طرح تنظیم بازار به قیمت هر کیلو ۸۰ هزار تومان تهیه شده که در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

 محمدزاده ادامه داد: در زمان حاضر برنج تایلندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ در استان تامین و توزیع شده است و در نیمه نخست فروردین ماه برنج هندی نیز با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان جذب بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه  در زمان حاضر ۲ هزار تن شکر در استان موجود است و در واحدهای خرده فروشی به قیمت هرکیلو ۸ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود، اعلام کرد: همچنین شکر مورد نیاز استان به صورت فله‌ای تامین شده است که به زودی در اختیار واحدهای بسته‌بندی و توزیع قرار می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد: روغن خوارکی مورد نیاز استان اکنون به وفور در استان وجود دارد اما لازم است  دریافت کنندگان سهمیه روغن این کالای اساسی را نیز در سامانه جامع تجارت ثبت کنند تا نظارت‌ها دقیق‌تر صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر