چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب وزش باد شدید شمال غربی خلیج فارس شنبه و یکشنبه مواج و همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۸۵۶۸۷
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب وزش باد شدید شمال غربی خلیج فارس شنبه و یکشنبه مواج و همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت به ویژه روز یکشنبه وزش باد، خیزش گرد و خاک منطقه ای و کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود. 

وی بیان کرد: تا پیش از ظهر امروز شنبه، آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک و در برخی ساعت‌ها همراه با بارش خفیف و پراکنده باران در برخی نقاط پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی با سرعت ۱۸ تا ۴۶ و به صورت لحظه‌ای گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل مرکزی و جنوبی تا ۱۵۰ سانتی‌متر است و فردا به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ و در سواحل مرکزی و جنوبی تا ۱۸۰ سانتی‌متر خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۳۷ و بندر امام حسن با ۱۶ درجه  بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر