چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا؛
فکرشهر: سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۷۲۴ نفر رسید...
کد خبر: ۸۵۶۹۳
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۷۲۴ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، دکتر سیما سادات لاری، ‌گفت: از دیروز تا امروز ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۸۴۹ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۹۳ هزار و ۸۰۵ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۷۲۴ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

وی گفت: سه هزار و ۸۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، ‌تاکنون ۱۲ میلیون و ۹۹ هزار و ۷۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۰۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۲ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه خانمی ۴۸ ساله بدون بیماری زمینه‌ای و آقایی ۷۴ ساله دارای بیماری زمینه روز گذشته فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان مثبت اعلام‌شده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۸ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۱ هزار و ۶۶۹ بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۳۰ اسفندماه ۹۰۶ مورد بوده است که از این تعداد ۸۸۵ نفر مورد مثبت قطعی و ۲۱ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

دکتر کشمیری از به صدا درآمدن زنگ خطر خیز چهارم کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: شهرستان بوشهر از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بنابراین شهرستان‌های کنگان، دیلم، گناوه و بوشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و بقیه شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت زرد هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر