شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۷۷۸
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پشتیبانی و رفع موانع اقتصادی تنها به گردن دولت نیست و نیازمند یک هم‌افزایی در قوای سه گانه است.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم رضایی در گفت وگو با ایرنا افزود: در این ارتباط مجلس وظیفه دارد با قانون‌گذاری به دولت در پشتیبانی و رفع موانع تولید کمک کند و قوه قضائیه و دیگر ساختارهای حاکمیتی نیز می‌توانند به دولت در این مساله یاری رسانند.

وی بیان کرد: به عنوان نمایندگان مردم در قوه مقننه همه همت خود را در کمک به تولید گذاشته و خواهیم گذاشت و هر جا که نیاز به تصویب طرح یا لایحه‌ای در حمایت از تولید باشد به طور قطع در اولویت قرار می‌گیرد.

رضایی اضافه کرد: اگر نتوانیم اقتصاد قوی و توانمندی داشته باشیم به طور قطع در حوزه‌های دیگر هم با چالش‌های اساسی روبرو می‌شویم به همین دلیل اقتصاد و تولید بنیان قوی شدن هر کشور است.

نماینده دشتستان یادآورشد: علت اینکه رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها بر اقتصاد و تولید بسیار تاکید دارند، این است که محور توطئه‌های دشمن در این راستا قرار گرفته است و به نوعی اولین علت نام‌گذاری سال‌ها در حوزه اقتصاد و تولید به خاطر وجود جنگ اقتصادی از طرف دشمن است.

وی تاکید کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند "ما توانایی‌های بالقوه‌ای برای ارتقا به یک اقتصاد فرامنطقه‌ای و جهانی داریم" برهمین اساس اگر شعار سال جدی بگیریم از حوزه تولید پشتیبانی و موانع برداشته شود می‌توان به چشم‌انداز اقتصاد کشور نگاه خوش‌بینانه داشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع کامل موانع محقق شود.

معظم‌له تاکید کردند: تحقق جهش تولید هم تأثیرات عمیق اقتصادی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به‌نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین‌کننده امنیت ملی است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر