سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۰۲
سه‌شنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی از اوایل وقت فردا تا روز جمعه دریا مواج و متلاطم است.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در این مدت با وزش جریان‌های جنوبی علاوه بر افزایش دمای هوا در استان، ایجاد گرد وخاک نیز دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده تا پیش از ظهر فردا، آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی مناطق مه صبحگاهی و افزایش سرعت باد پیش‌بینی شده است.

انصاری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی و فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز در فراساحل جنوبی گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری افزود: در مدت یاد شده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و امروز در فراساحل جنوبی گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر و از فردا در شمال خلیج فارس ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته  شهرستان دیر با ۳۳ و بندر امام حسن با ۱۳ درجه سانتی‌گراد بیشترین و کمترین دما را در استان تجربه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر