پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۴۸
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: مسابقات مجازی برای تونیک قهرمانی کشور در ۱۸ رشته تیمی و انفرادی در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد و استان بوشهر در مجموع به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش فکرشهر، رئیس کمیته برای تونیک استان بوشهر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: در این دوره از مسابقات ۱۷ استان حضور داشتند و استان بوشهر با ۴۲ ورزشکار موفق شد مقام قهرمانی مجموع را به خود اختصاص دهد.

اکرم مزارعی زاده افزود: ورزشکاران بوشهری در این مسابقات مقام اول برای باند تیمی، بالا رو تیمی و انفرادی، دفاعی کوبه‌ای تیمی و هدف زنی آقایان را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین بوشهر مقام سوم تیمی را در مسابقات برای تونیک پر سرعت و برای میکس و مقام دوم تیمی را در بخش سالمندان، دفاعی کوبه‌ای انفرادی و آرام‌ورزی انفرادی کسب کرد.

مزارعی عنوان کرد: این رقابت‌ها در رشته‌های برای تونیک پرسرعت و حرفه‌ای، آرام ورزی، برای باند، سالمندان، کودکان و نوجوانان، بالارو، دفاعی کوبه‌ای، برای تونیک در آب، برای میکس، هدف زنی، رودو و لی لی برگزار شد و پس از بوشهر، قزوین به مقام دوم دست یافت و استان‌های کرمانشاه و کردستان به طور مشترک سوم شدند.

استان‌های تهران، بوشهر، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گیلان، اصفهان ، همدان و یزد در این مسابقات شرکت داشتند و فاطمه گلشنی شیرازی به عنوان سرداور، فتانه بهمن پور، معصومه صیاد جهانخواه و محمد علی حق شناس به عنوان داور و محمدرضا ترابی، مسعود مرادی، عفت لطفی پور، شیوا تقی زادگان، وجیهه آندا لشگر به عنوان داور مهمان، این رقابت‌ها را داوری کردند.

برای تونیک زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی است و نزدیک به ۴۰ سبک زیرمجموعه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر