پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی گفت: از روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه آینده برای این استان افزایش دما و گرد و خاک پیش بینی می‌شود...
کد خبر: ۸۵۸۵۴
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی گفت: از روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه آینده برای این استان افزایش دما و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز به تدریج به سرعت وزش جریانات جنوبی روی دریا و در سواحل استان بوشهر افزوده خواهد شد.

وی بیان کرد: با تداوم وزش این بادها خلیج فارس در روزهای پنجشنبه تا شنبه هفته آینده در برخی از ساعت‌ها به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود. 

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک و گاهی افزایش ابر و فردا در برخی مناطق شمالی این استان با احتمال بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و به تدریج روی دریا و در نواحی شمالی و مرکزی استان بوشهر ۱۰ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و  به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و گاهی بیش از ۲ متر پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۰۶ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۴۲، جزر دوم ساعت ۰۹:۲۴ و مد دوم ساعت ۱۷:۴۲ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر