پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۶۹
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه گفت: حال کارگر مصدوم دچار سوختگی شده در شرکت متانول کاوه دیر که به این بیمارستان انتقال یافته بود، مساعد و رضایت‌بخش است.

به گزارش فکرشهر، محمدجواد طاهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مصدوم با ۳۷ سال سن روز گذشته در حین جوشکاری در محل کار دچار سوختگی شده بود که از بیمارستان دیر برای مداوا به بیمارستان این شهرستان اعزام شد و بلافاصله تحت مراقبت کادر درمانی قرار گرفت.

وی اظهارکرد: میزان سوختگی این کارگر طبق گزارش ارایه شده از محل حادثه ۳۰ درصد اعلام شده بود ، اما نظر کادر درمانی بیمارستان پس از معاینه و بررسی های بعمل آمده  ۱۷ درصد تشخیص داده شد.

طاهری گفت: این مصدوم در این بیمارستان بستری است و  تحت درمان قرار دارد.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه افزود: مصدوم درصورت بهبودی پس از تشخیص کادر درمانی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

به گفته  رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر، به دنبال احتراق در هنگام جوشکاری یکی از کارگران شاغل در شرکت شیمیایی متانول کاوه دچار سوختگی شده بود  که با آمبولانس اچ اس ای شرکت متانول به بیمارستان امام هادی (ع) دیر منتقل شد و با حضور تیم پزشکی و پرستاری مراقبت‌های اولیه درمانی ارایه و برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه انتقال یافت.

پتروشیمی متانول کاوه در فاصله پنج کیلومتری غرب شهر دیر به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده متانول جهان با تولید روزانه ۷ هزار تن محصول سال گذشته به دستور رئیس‌جمهوری به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

از مجموع  هفت بیمارستان سوختگی کشور که در مراکز استان‌ها قرار دارند بیمارستان گناوه از قدیمی‌ترین و به عنوان تنها بیمارستان شهرستانی سوختگی ایران در استان بوشهر خدمات رسانی می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر