شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۸۱
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به راه‌اندازی پنجره واحد خدمات کسب و کار در استان بوشهر گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان بوشهر تسریع می شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در این راستا در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح پایلوت پنجره واحد خدمات کسب و کار در استان بوشهر به دستور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی در عرصه سرمایه‌گذاری مربوط به مجوزها و واگذاری زمین و تغییر کاربری‌ها است که تلاش می‌شود تسریع شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: فرآیند واگذاری اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی مستثنیات در قالب پنجره واحد خدمات کسب و کار در استان بوشهر دنبال خواهد شد.

وی از کاهش مدت زمان پاسخگویی به استعلام‌ها در عرصه سرمایه‌گذاری به یک تا ۱۰ روز خبر داد و افزود: میانگین ارائه خدمات لازم به سرمایه گذاران در بستر سامانه پنجره واحد صدور مجوزها از ۲۴۰ به ۷۳ روز کاهش خواهد یافت.

گراوند با اشاره به دیگر مزایای این پنجره واحد بیان کرد: صدور مجوزها و مدت زمان انجام فرایند واگذاری زمین در سامانه‌های الکترونیک به صورت میانگین از هشت ماه به کمتر از ۷۰ روز کاهش می‌یابد.

وی با کاهش زمان پاسخ به درخواست‌ها در اداره کل منابع طبیعی از ۶۸ روز به چهار روز تصریح کرد: در اداره کل امور اراضی نیز واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران از ۲۲ روز به دو روز کاهش یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر