چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۸۳
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۶۶ درصد ترددهای نوروزی در استان بوشهر مربوط به پلاک‌های بومی و ۳۴ درصد مربوط به پلاک‌های غیربومی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حمید رضا علم عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی امسال تا سوم فروردین ۳۸۱ هزار تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز شده است، اضافه کرد: ۱۹۳ هزار و ۸۷۲ خودرو وارد مسیرهای استان بوشهر شده‌اند و ۱۸۷ هزار و ۵۸۲ خودرو از محورهای استان خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر از کاهش ۱۲ درصدی میزان ترددها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و افزود: شرایط کرونایی و محدودیت‌های اعمال شده بر کاهش تردد تأثیر داشته است.

بیشترین تردد در محور کنارتخته به دالکی

وی با اشاره به اینکه ۶۶ درصد ترددها در استان بوشهر برای پلاک خودروهای هم‌استانی‌ها بوده است خاطرنشان کرد: ۱۷ درصد ترددها مربوط به خودروهای با پلاک‌های استان فارس بوده است.

علم بیان کرد: سهم خودروهای با پلاک استان اصفهان سه درصد، سهم خودروهای با پلاک استان تهران نیز سه درصد و خودروهای با پلاک استان خوزستان یک درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد در محور کنارتخته به دالکی بوده است افزود: برخی از ترددها با پلاک‌های غیربومی مربوط به هم‌استانی‌هایی است که پلاک خودرو آنها مربوط به دیگر استان‌ها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر