جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۹۲
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با اشاره به سیر صعودی بیماری کرونا در این شهرستان گفت: وضعیت شهرستان دیلم به قرمز شدن نزدیک شده است.

به گزارش فکرشهر، ایرج زنده‌بودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی باعث شده تا شاهد افزایش موارد ابتلای به کرونا در شهرستان دیلم باشیم و این موضوع زنگ خطری جدی است.

وی اضافه کرد: با توجه به سیر صعودی بیماری کرونا در دیلم، میانگین هفتگی تعداد مبتلایان در چند هفته اخیر بین ۴۰ تا ۴۵ نفر طبق آزمایش پی سی آر و تست سریع مثبت اعلام شده و شرایط شهرستان مطلوب نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم از فوت دو شهروند دیلمی بر اثر ابتلاء به کرونا در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: با در نظر گرفتن این شرایط، وضعیت شهرستان دیلم به قرمز شدن نزدیک شده است.

وی اضافه کرد: بی‌توجهی به تذکرات و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه زمینه‌ها از جمله مراسم تشییع و حضور در آرامستان‌ها، برگزاری مراسم عروسی در منازل و انبارهای کالا، دورهمی‌های مفصل، عدم رعایت فاصله‌گذاری، برگزاری نمازهای جماعت و مراسم مذهبی، همگی بر تشدید این روند تأثیر فراوانی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر