سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۹۰۴
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین ماه ۹۶۵ ماموریت ترافیکی و غیر ترافیکی در استان انجام شده است.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم دادجو روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این شمار ۳۲۶ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و مابقی مورد از حوادث نیز غیرترافیکی بوده است.

وی بیان کرد: از کل مصدومان ۳۷۲ مصدوم مربوط به حوادث ترافیکی و ۶۱۴ مصدوم نیز غیر ترافیکی هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در این مدت ۳۷ مورد فوت به اورژانس اعلام شده که چهار مورد آنها مربوط به حوادث ترافیکی و ۳۳ مورد غیرترافیکی بوده است.

دادجو اظهار کرد: ۲۹۷ نفر مصدومان در محل درمان و ۶۵۲  نفر نیز به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین ماه ۲ مورد زایمان موفق در آمبولانس، یک مورد احیا موفق، یک مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن و ۲۰ مورد حادثه ویژه شامل حوادث ترافیکی بالای پنج مصدوم، تیراندازی، چاقو خوردگی و سایر موارد دیگر در استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: ۵۵ پایگاه امدادی شامل ۲۱ پایگاه شهری، ۳۴ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی در استان مستقر شده و در حال خدمت ‌رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.

دادجو اظهار کرد: بازرسان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر در سه قطب شمال، جنوب و شرق استان هر روز از پایگاه‌های اورژانس بازدید به عمل می‌آورند و تمام گزارش‌ها به صورت آنلاین ارائه  و در گروه مدیران روزانه برای رفع کاستی‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر