پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی سواری پژو 405 در محور مواصلاتی "بوشهر - برازجان" 4 نفر جان خود را از دست دادند...
کد خبر: ۸۵۹۱۹
جمعه ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی سواری پژو 405 در محور مواصلاتی "بوشهر - برازجان" 4 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش فکرشهر از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ جابر پاپری اظهار داشت: ساعت 22 و 50 دقیقه شب گذشته ماموران پلیس راه این فرماندهی از واژگونی سواری پژو 405 در محور "بوشهر - برازجان" 5 کیلومتر بعد از روستای "احمدی" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگامی که به محل اعزام شدند مشاهده کردند یک دستگاه سوار پژو 405 که از مسیر "بوشهر" به سمت "برازجان" در حرکت بوده بنا به عللی از مسیر خود منحرف و  واژگون شده که متاسفانه راننده و 3 نفر سرنشینان خودرو به دلیل شد جراجات وارده در محل فوت می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از رانندگان خواست، حتما به توصیه های پلیس توجه کنند، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر