جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت فردا با تداوم وزش بادهای شدید شمال غربی تا سه‌شنبه هفته جاری پدیده غالب بر هوای ین استان گرد و خاک خواهد بود...
کد خبر: ۸۵۹۸۳
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت فردا با تداوم وزش بادهای شدید شمال غربی تا سه‌شنبه هفته جاری پدیده غالب بر هوای ین استان گرد و خاک خواهد بود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده خلیج فارس مواج و متلاطم است و دریانوردان باید از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز و فردا ( بیشتر در ساعت‌هایی از ظهر تا اوایل شب ) بر سرعت وزش بادهای جنوبی افزوده خواهد شد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد و در برخی نقاط با  باد و گرد و خاک پیش بینی شده‌است‌.

وی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات از وقت امروز تا اوایل شب گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و از اوایل شب ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از صبح فردا در سواحل مرکزی و شمالی به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۶ دقیقه بامداد، مد اول ۰۸:۱۲، جزر دوم ۱۳:۰۳ و مد دوم ۱۹:۳۴ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر