جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۸۶۰۰۴
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برخورد با حمل و استفاده از سلاح و اراذل و اوباش را دو اولویت این پلیس در سال جدید برشمرد.

به گزارش «فکرشهر»، سردار علی ذوالقدری در گفت‌وگو با ایسنا درباره اولویت‌های پلیس امنیت پایتخت در سال ۱۴۰۰ اظهارکرد:‌در سال جدید دو اولویت اصلی داریم که با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم در مسیر تحقق آن حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد:‌ اولین اولویت کنترل و برخورد با اراذل و اوباش است. طرح‌های ما در برخورد با اراذل و اوباش ادامه خواهد داشت علاوه بر آن با انجام برنامه ریزی جدید و بانک اطلاعاتی که تشکیل داده‌ایم اقدام به کنترل و نظارت بیشتر بر این افراد می‌کنیم و با هرگونه اقدام از سوی آنان برخورد خواهیم کرد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در سال ۹۹ نیز ماموریت‌های پلیس در برخورد با اراذل و اوباش افزایش یافت، گفت:‌ در سالی که گذشت ۹ طرح میدانی برخورد با اراذل و اوباش را به مرحله اجرا درآوردیم که در مقایسه با سال ۹۸ افزایش داشت.

وی اولویت دوم را برخورد با حمل کنندگان، فروشندگان، قاچاقچیان و استفاده‌کنندگان  از سلاح‌های غیرمجاز اعلام و اظهارکرد:‌ این موضوع نیز جزو برنامه‌های جدی ما در سال ۱۴۰۰ است.

ذوالقدری تصریح کرد:‌ دغدغه‌های مردم مدنظر ما قرار دارد و با کسانی که بخواهند حقی از مردم ضایع کنند یا نظم و انضباط اجتماعی را برهم بزنند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر