جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر گفت: نحوه حضور کارکنان ادارات دولتی در محل کار بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی است...
کد خبر: ۸۶۰۱۱
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر گفت: نحوه حضور کارکنان ادارات دولتی در محل کار بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی است.

به گزارش «فکرشهر»، حمزه اعتماد بیان کرد: ادارات باید طبق رنگ بندی کرونایی برای حضور کارکنان در محل کار برنامه ریزی کنند و نحوه حضور نیز بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی است.
 
وی افزود: اکنون سه شهرستان بوشهر، دیلم و گناوه از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند و کنگان نیز که پیش از نارنجی بود اکنون به زرد تبدیل شده و  بقیه شهرستان‌های استان هم همچنان در شرایط زرد کرونایی هستند.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر با اشاره به باز شدن ادارات از امروز عنوان کرد: مبنای کار ما برای حضور کارکنان ادارات دولتی در محل کار، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی است که از ابتدای آذر پارسال ابلاغ شد و بر اساس این طرح در شهرستان‌های نارنجی مثل بوشهر گناوه و دیلم نیمی از کارکنان می‌توانند حضور داشته باشند، ولی در زمینه فعالیت‌های ضروری مثل آب و برق یک سوم کارکنان می‌توانند حضور نداشته باشند.
 
وی افزود: در شهرستان‌های زرد هم یک سوم کارکنان می‌توانند در محل کار حضور نداشته باشند و دو سوم باید حاضر باشند، ولی در شغل‌ها و فعالیت‌های حساس همه کارکنان باید حضور داشته باشند.
 
اعتماد تاکید کرد: لازم است مدیران، کارکنانی که شرایط خاص دارند مانند بیماران تنفسی، زنان باردار یا دارای فرزند خردسال، جانبازان، معلولان را مشمول دورکاری قرار دهند.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر همچنین درباره ساعت کاری ادارات هم گفت: طبق آخرین ابلاغیه‌ای که پارسال داشتیم ساعت کاری ادارات همان ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است و پنج‌شنبه‌ها نیز ادارات تعطیلند. البته برخی ادارات مانند مراکز درمانی، آتش نشانی، دستگاه‌های انتظامی و نظامی تابع این شرایط نیستند و در ساعت‌های مختلف طبق برنامه کاری خود در خدمت مردم هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر