پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: با کمک نیروها و شناورهای امدادی این اداره همه ۶ سرنشین موتورلنج باری غرق شده در خلیج فارس نجات یافتند...
کد خبر: ۸۶۰۳۰
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: با کمک نیروها و شناورهای امدادی این اداره همه ۶ سرنشین موتورلنج باری غرق شده در خلیج فارس نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، داود بهادری افزود: این شناور که دارای محموله کالای تجاری و ملوانی بود در مسیر برگشت از دبی، شب گذشته در چهار مایلی آب‌های ساحلی این شهرستان به علت مواج و متلاطم شدن دریا دچار این حادثه شد.

وی اظهارکرد: به محض درخواست کمک این لنج حادثه دیده، شناورهای امداد و نجات اداره بندر و دریانوردی و پایگاه دریابانی برغم هوای متلاطم و مواج بودن دریا به محل اعزام شدند.

بهادری ادامه داد: شناور حادثه دیده که بر اثر شدت امواج دریا و از کارافتادن موتور دچار آبگرفتگی شده بود، بطور کامل غرق شد اما با کمک نیروها و شناورهای امدادی اداره بنادر و دریانوردی همه سرنشینان آن سالم نجات و به خشکی انتقال یافتند.

رئیس اداره بندرودریانوردی گناوه گفت: با توجه به اعلام و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر مبنی بر مواج و متلاطم شدن خلیج فارس از ابتدای هفته جاری تا سه شنبه به دریانوردان توصیه و اطلاع رسانی شده بود در این مدت از ترددهای غیرضرور بجد پرهیز کنند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر