جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۰۳۴
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: برای تحقق شعار سال مدیران این شهرستان باید از واحدهای تولیدی پشتیبانی‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نادری روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصادی شهرستان دشتی افزود: با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند، پشتیبانی‌های لازم را از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی برای  افزایش ظرفیت تولید در این شهرستان داشته باشند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته با وجود همه مشکلات و کمبودها اقدامات خوبی در حوزه اقتصادی شهرستان رخ داد هر چند شیوع ویروس کرونا تاثیر منفی زیادی در کسب و کارها و اشتغال مردم  داشت.

نادری ادامه داد: انتظار است مدیران با توجه به اهمیت شعار سال تلاش و همت خود را بیش از گذشته مضاعف کنند.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را برای پشتیبانی از سرمایه‌گذاری و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و برداشتن موانع قانونی پیش روی این واحدها اعلام کنند.

فرماندار دشتی گفت: برخی افراد در سال‌های گذشته مجوزهای قانونی و زمین مورد نیاز برای اجرای طرح‌های اقتصادی دریافت کرده‌اند ولی با گذشت چندین سال هنوز اقدامی انجام نداده‌اند که در صورت تداوم این وضع، تمامی مجوزها باطل می‌شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های خوب دشتی در حوزه شیلات است که انتظار داریم هر چه زودتر وضعیت طرح‌های شیلاتی در این شهرستان تعیین تکلیف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر