پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خنکی هوای بوشهر که با شمالی شدن جهت وزش باد آغاز شده‌است تا روز سه‌شنبه هفته جاری تداوم دارد...
کد خبر: ۸۶۰۷۲
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خنکی هوای بوشهر که با شمالی شدن جهت وزش باد آغاز شده‌است تا روز سه‌شنبه هفته جاری تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و اهرم به ترتیب با ۴۰ و ۱۵ درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین دما را تجربه کردند.

وی بیان کرد: از روز چهارشنبه با جنوبی شدن جهت وزش باد دمای هوا در استان بوشهر به طور محسوسی افزایش پیدا می‌کند.

مساعدی ادامه داد: همچنین با وزش باد شدید تلاطم دریا تا روز سه شنبه در این استان ادامه دارد.

وی افزود: در این مدت خلیج فارس به طور کامل مواج پیش بینی و شرایط برای تردد دریانوردان نامناسب است.

مساعدی اظهار داشت: تا روز سه‌شنبه علاوه بر مواجی خلیج فارس برخی نقاط استان بوشهر با خیزش گردو خاک و کاهش دید افقی روبرو می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد تا فردا شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸، در سواحل شمالی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و روی دریا و سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر ۲۲ تا ۵۴ گاهی تا بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد:در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۵۰ تا ۲۷۰ و در فراساحل بیش از ۳۰۰ سانتیمتر، از امشب در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، سواحل مرکزی ۱۲۰ تا ۲۱۰ و سواحل جنوبی تا ۲۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۳ بامداد، مد اول ۰۹:۰۴، جزر دوم ۱۵:۰۱ و مد دوم ۲۱:۰۷ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر