شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۱۰۲
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونای انگلیسی در سطح شهرستان نگران کننده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری ظهر دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان دشتی ضمن تبریک سال جدید و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: در سال گذشته در زمینه بیماری کرونا فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم و در این بین عزیزان زیادی جان خود را از دست دادند.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونای انگلیسی در سطح شهرستان نگران کننده است و انتظار داریم مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از تجمعات پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران اقدامات سختگیرانه در جهت پیشگیری از این بیماری و حفظ سلامت مردم انجام دهند، افزود: انتظار داریم مردم در جهت حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان از تجمعات پرهیز و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نادری بیان کرد: با توجه به رنگ بندی جدید شهرها در حال حاضر شهرستان در وضعیت زرد است و در همین راستا همه مراسم و برنامه‌های دینی و مذهبی نباید در شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه شهرداران برق پارک‌های شلوغ شهرها را قطع کنند، گفت: در حال حاضر بیشترین آسیبی که در شهرستان وجود دارد برگزاری مراسم عروسی و فاتحه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر