چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۱۳۰
سه‌شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس گفت: وضعیت آب در این شهرستان خوب نیست و اگر مشکل آب شرب حل نشود و حقابه هنگفت کشاورزان اصلاح نشود، چاره‌ای جز استیضاح وزیر نیرو نداریم.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، ابراهیم رضایی ظهر سه‌شنبه در جمع اهالی محله فرهنگیان برازجان اظهار داشت: انتخابات مهم ۱۴۰۰ را پیش رو داریم که باید ضمن تلاش برای حضور پرشور مردم در این انتخابات، زمینه را برای تشکیل دولت جوان حزب‌الهی فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه حل مشکلات کشور در داخل است اضافه کرد: باید دولت جوان حزب‌الهی تشکیل شود تا کشور از دست غرب‌گران و لیبرال‌ها و عناصر سست‌بنیاد خلاص شود و شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که خط قرمزها را رد کرده‌اند، در فتنه‌ها سابقه روشنی ندارد و اعتقاد و التزامی به ولایت فقیه ندارند، شایستگی کاندیداتوری را ندارند.

وی به اهمیت بالای انتخابات شوراها اشاره کرد و افزود: شورا جای افراد فاسد و جای افرادی که دنبال کاسبی و پرکردن جیب خود هستند نیست و مردم باید با دقت بالایی در این انتخابات رأی دهند.

رضایی به مشکلات حوزه آب شهرستان دشتستان در زمینه آب شرب و آب کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: به خاطر تفکر غیر جهادی و غیرانقلابی وزارت نیرو و ضعف دولت شاهد مشکلات زیادی در حوزه آب دشتستان هستیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در همه نقاط شاهد مشکلات آب شرب و کشاورزی هستیم، تصریح کرد: این وضعیت نشان می‌دهد که متولیان آب در کشور بسیار ضعیف هستند و توانایی اداره حوزه آب شرب و کشاورزی کشور را ندارند.

وی تاکید کرد: علاوه بر مشکلات آب شرب که در همه نقاط شهرستان مشهود است، حقابه سنگینی هم از کشاورزان در نخیلات و بخش زراعی گرفته می‌شود و در مقابل آن آب کافی هم به بخش کشاورزی نمی‌رسد.

رضایی ادامه داد: آب‌بهای نخیلات و اراضی کشاورزی امسال افزایش خیلی زیادی داشته است و این در حالی است که قیمت فروش خرمای کشاورزان دشتستان از سال قبل هم کمتر شده است.

وی از مشکلات آب دشتستان به فشار پایین آب، فرسوده بودن زیرساخت‌های آبرسانی، هدررفت زیاد، قطعی آب و نوبت‌بندی آب اشاره کرد و گفت: نگران بی آبی در فصل گرم سال هستیم و باید تا قبل از تابستان مشکلات آب شهرستان دشتستان حل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر