جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۱۴۶
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، گفت: توزیع هنر کارت هنرمندان و فعالان فرهنگ و رسانه در این استان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۳۰۰ هنر کارت در این استان توزیع شده‌است.

به گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: تاکنون ۳۲۰ هنر کارت اهالی فرهنگ و هنر بوشهر به این استان ارسال شده‌است و تا اردیبهشت ماه سایر کارت‌ها نیز صادر و توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: هنرمندان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای که برای دریافت هنر کارت ثبت نام کرده‌اند برای اطلاع از وضعیت صدور کارت خود به سامانه صندوق اعتباری هنر مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: هنر کارت‌های صادر شده تا کنون در ۲ مرحله به عنوان کمک هزینه آسیب ناشی از شیوع کرونا و عیدی هر بار ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شارژ شده است.

مظفری گفت: هنرمندان و فعالان فرهنگی استان بوشهر  پس از اطلاع از صدور و ارسال کارت از طریق سایت honarcredit.ir یا دریافت پیامک، برای دریافت هنر کارت خود به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: اهالی فرهنگ، ادب و هنر پس از دریافت هنر کارت، شماره ١٦ رقمی درج شده روی کارت را با همان تلفن همراهی که هنر کارت را ثبت نام کردند به شماره ٥٠٠٠٢٨١٩٠ پیامک کنند و پس از چند لحظه پیامک "هنرمند گرامی سلام، پیامک شما دریافت شد، برای آنها ارسال می‌شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر یادآور شد: معرفی هنرمندان برای افتتاح حساب و دریافت «هنرکارت»، تنها از طریق صندوق اعتباری هنر، میسر بوده و آن دسته از هنرمندانی که عضو صندوق اعتباری هنر نیستند، باید ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی هنرکارت به‌نشانی www.honar.cards، نسبت به ثبت‌نام در این سامانه، اقدام کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر