جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۱۶۷
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: آتش سوزی مراتع شهرستان دشتی از سه شنبه شب وارد منطقه جاشک آبدان واقع در حوزه استحفاظی این شهرستان شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کریم علی حسنی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در همین راستا با فراخوان داده شده بلافاصله چهار تیم ۱۵ نفره شامل نیروهای منابع طبیعی، هلال احمر، بسیج و نیروهای مردمی از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز آماده عملیات شدند.

وی بیان کرد: همچنین با هماهنگی انجام شده با مدیر کل  منابع طبیعی استان بوشهر از توان نیروهای منابع طبیعی برخی شهرستان‌های استان که برای خاموش کردن آتش منطقه دشتی حضور داشتند نیز کمک گرفته شد.

 علی حسنی اضافه کرد: امید می‌رود با همکاری و هم گرایی خوبی که بین نیروها وجود دارد عملیات خاموش کردن آتش با موفقیت به پایان برسد. 

فرماندار دیر از مردم شهرستان و دوست‌داران منابع طبیعی که مایل به کمک رسانی هستند خواست برای هرگونه همکاری  با منابع  طبیعی شهرستان در خصوص نحوه، زمان و منطقه فعالیت و در قالب یکی از تیم‌ها  هماهنگی لازم را انجام دهند.

ارتفاعات منطقه کردلان دشتی شامگاه دوشنبه دچار آتش سوزی شد که بعد از ۲۴ ساعت روز سه شنبه مهار شد اما بعد از ۲ ساعت دوباره شعله ور و تاکنون مهار نشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر