جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۸۶۱۸۳
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص تمهیدات روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین گفت: تردد در خروجی و ورودی شهرهای قرمز و نارنجی به طور کامل ممنوع و هیچ مجوزی قابل قبول نیست.

به گزارش فکرشهر از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ۲۵ بهمن‌ماه به دلیل پیک سوم و برابر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات ستاد استانی، در محورهای ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی شروع شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان خوزستان در ۱۰ شهر قرمز و ۱۰ شهر نارنجی محدودیت‌ها اعمال می‌شوند، افزود: در شهرهای قرمز و نارنجی در خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی محدودیت اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در اجرای این محدودیت‌ها بیش از ۷۰ هزار خودرو با تذکر و اقناع‌سازی عودت داده شدند و بیش از ۱۰ هزار خودرو به دلیل اصرار بی‌مورد و تردد غیرمجاز، مبلغ ۵ و ۱۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: با تدابیر سردار صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، در حال حاضر همه کارکنان نیروی انتظامی برای سلامت مردم پای کار هستند.

دولتشاهی در خصوص تمهیدات روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین گفت: تردد در خروجی و ورودی شهرهای قرمز و نارنجی به طور کامل ممنوع و هیچ مجوزی قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اگر کسی به گیت‌های ورودی و خروجی‌ها مراجعه کند، قطعاً عودت و در صورت اصرار بی‌مورد اعمال قانون و توقیف خودرو را در پی خواهد داشت.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: به دلیل ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، از طریق بالگرد در تفرجگاه‎ها گشت‌زنی خواهیم داشت و هر خودرویی که متوقف باشد، قطعاً اعمال قانون خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای تعدادی از شهروندان به دلیل شرایط کاری و ماموریتی مجوز صادر شده ولی در این دود روز کلیه مجوزها باطل و هیچ ترددی نخواهیم داشت.

دولتشاهی افزود: مسافران نوروزی شهرهای قرمز و نارنجی را تا روز چهارشنبه (۱۱ فروردین‌ماه) ترک کنند زیرا در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه) اجازه خروج داده نمی‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد تصادفات مربوط به سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی است، از شهروندان خواست همانند سال گذشته همکاری لازم را با کارکنان نیروی انتظامی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر