سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک دشتستانی به عنوان سرپرست دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی محیط زیست کشور منصوب شد...
کد خبر: ۸۶۱۹۹
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: یک دشتستانی به عنوان سرپرست دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی محیط زیست کشور منصوب شد.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان بوشهر، «محمود رضایی» به عنوان سرپرست دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی ذیل معاونت محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

معاونت دریایی سازمان محیط زیست در قالب سه دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی، حفاظت از زیستبوم ها و سواحل دریایی، حفاظت و احیای تالابها فعالیت می کند.

محمود رضایی، متولد دشتستان و دانشجوی دکترای علوم و مهندسی محیط زیست است و بخشدار خارگ، معاون فنی محیط زیست استان بوشهر و معاون دفتر اداره کل سیاسی استانداری بوشهر را در کارنامه دارد.

نظرات بینندگان
ایوب حاجب
|
-
|
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹
ضمن عرض سلام و احترام،

انتصاب شایسته جناب آقای دکتر محمود رضائی به سمت مدیرکل بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور را ابتداخدمت ایشان و سپس خدمت مردم شریف استان بوشهر و علی الخصوص خدمت مردم شریف  دشتستان  ، آبپخش ، شبانکاره  و  بویری، تبریک عرض نموده و از خداون متعال برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون و سرافرازی داریم و این نشان از درایت ، لیاقت، تدبیر، تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده ، توانمندی و شایستگی های جناب آقای دکتر محمود رضائی می باشد.

ضمن اینکه ایشان در سال های قبل سمت معاون محیط زیست استان بوشهر را بر عهده داشته و سپس بخشدار ویژه خارک استان بوشهر بوده و همچنین معاون اداره کل سیاسی استانداری بوشهر را بر عهده داشته اند و اکنون هم که ایشان به سمت  مدیرکل بررسی و مقابله با آلودگی دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور منصوب شده اند و امید است که جناب آقای دکتر محمود رضائی را در سمت های بالاتری ببینیم ...
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر