پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر:
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به افزایش سرایت ویروس کرونا در استان و افزایش تعداد بستری‌ها، باید تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان موقت آماده و فراهم شود...
کد خبر: ۸۶۲۰۷
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به افزایش سرایت ویروس کرونا در استان و افزایش تعداد بستری‌ها، باید تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان موقت آماده و فراهم شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد کرونا استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر شش شهرستان با وضعیت زرد و چهار شهرستان با وضعیت نارنجی در استان داریم.

وی با اشاره به بسته بودن همه سواحل، پارک‌ها و بوستان‌های استان بوشهر در روز طبیعت خاطرنشان کرد: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی به منظور شکستن زنجیره انتقال در استان باید اجرا شود.

استاندار بوشهر بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ایجاد ایمنی لازم در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: طی سال جدید شاهد سه رقمی شدن بستری‌های کرونایی در استان هستیم و اکنون ۱۷۰ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند.

وی با اشاره به افزایش ابتلاء و بستری در استان بوشهر تصریح کرد: بیمارستان‌های صحرایی باید با تجهیزات و به طور کامل در حالت آماده‌باش قرار داشته باشند تا در صورت نیاز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گیرد.

گراوند با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم در باغ‌ویلاها اضافه کرد: برپایی هرگونه مراسم تجمعی در همه زمینه‌ها از جمله عروسی، جشن و ختم اموات ممنوع و برخورد قانونی با متخلفین صورت می‌گیرد.

وی همچنین بر ممنوعیت برگزاری هرگونه برنامه فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی به صورت تجمعی در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: رستوران‌ها و غذافروشی‌ها هم باید به صورت بیرون‌بر فعالیت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر