جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی ۴ شهرستان استان بوشهر ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به این شهر‌ها ممنوع است و رانندگان متخلف شناسایی، اعمال قانون و جریمه می‌شوند...
کد خبر: ۸۶۲۱۱
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی ۴ شهرستان استان بوشهر ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به این شهر‌ها ممنوع است و رانندگان متخلف شناسایی، اعمال قانون و جریمه می‌شوند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صدا و سیما، سردار خلیل واعظی با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر در راستای مقابله با کرونا اظهار داشت: ۴ شهرستان بوشهر، دشتستان، دیلم، گناوه دارای وضعیت نارنجی کرونایی است و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودرو با پلاک غیربومی به این شهر‌ها ممنوع است.

وی با تاکید بر پرهیز از سفر‌های غیرضروری برای شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا افزود: در تمام محور‌های مواصلاتی استان بوشهر گشت‌های نیروی انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس تردد دارند و خودرو‌های با پلاک غیربومی به مبدا برگشت داده می‌شوند.

سردار واعظی گفت: خودرو‌های متخلف با ورود به شهرستان‌های دارای شرایط نارنجی استان شناسایی و اعمال قانون می‌شود.

اعمال محدودیت همزمان با ۱۳ بدر در بوشهر اجرا می‌شود

معاون استاندار بوشهر گفت: اعمال محدودیت در روز ۱۳ بدر در بوشهر برای صیانت از سلامت مردم است.

محمد تقی ایرانی بیان کرد: در روز طبیعت یا همان ۱۳ بدر محدودیت‌هایی اعمال می‌شود که اعمال این محدودیت‌ها برای صیانت از سلامت مردم است.

وی به نوع محدودیت‌ها اشاره‌ای نکرد.

معاون استاندار بوشهر همچنین افزود: اکنون چهار شهرستان بوشهر، دیلم و گناوه و دشتستان از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط نارنجی هستند.

ایرانی افزود: ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی و خروج خودرو‌های با پلاک بومی از شهرستان‌های نارنجی ممنوع است و متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه شش شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، ادامه داد: محدودیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر