جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۲۲۹
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: در روز طبیعت و روز ۱۳ فروردین بر تردد خودروهای باری و موتورسیکلت های حمل بار که مسافر سوار کنند نظارت می کنیم و علاوه بر آن با توجه به شیوع ویروس کرونا در این دو سال محدودیت ها را هم اعمال خواهیم کرد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی افزود: در روز طبیعت منع تردد برای تفریحگاه ها وتفرجگاه هایی چون  پارک خائیز،لاور شرقی ،جنگل عامری ،چاهکوتاه و پارک منابع طبیعی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه چهار شهرستان بوشهر ،گناوه ، دیلم و دشتستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند  اضافه کرد:  ۲۵۰ گشت انتظامی،راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برای نظارت براین شهرستان ها آماده باش هستند و مسیرهای منتهی بر نوار ساحلی را رصد می کنند.

سردار واعظی عنوان کرد: اعمال محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ تا ۴ بامداد به قوت خود باقی است و در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ها تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود خودروهایی با پلاک غیربومی در نظر گرفته شده است این گونه خودروها در صورت مشاهده ۵۰۰   هزارتومان اعمال قانون می شوند برای تردد خودروهای درون شهری نیز در ساعت منع تردد ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.   
                     
 وی گفت: تا کنون ۳۷ هزار و ۹۱۶ خودرو در تردد شبانه جریمه ۲۰۰  هزار تومانی شده اند و ۶ هزار و ۴۲۵ مورد تردد نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر