پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۲۴۶
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: روابط عمومی شهرداری گناوه اعلام کرد: در راستای ایمن سازی محیط از شیوع ویروس کرونا در روز ۱۳ فروردین تمامی مسیرهای ورودی به خیابان ساحلی این بندر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش فکرشهر، در این اطلاعیه که روز جمعه نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد اعلام کرد: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا این شهرستان، تمامی مسیرهای ورودی به خیابان ساحلی از ساعت ۲۳ پنجشنبه شب تا اطلاع بعدی بسته شده است.

در این اطلاعیه آمده است: این تصمیم در جهت حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح این شهر اتخاذ شده است.

شیوع ویروس کرونا در فروردین امسال در شهرستان گناوه سیر صعودی به خود گرفته است.

به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه از اول تا دهم فروردین امسال تست  ۳۷۰ نفر در سطح این شهرستان به کرونا مثبت اعلام شده است.

خیابان ساحلی مشرف به ساحل ماسه‌ای این شهر  برجستگی خاصی به این بندر داده است و  بدلیل دارا بودن ویژگی‌های مناسب در مقایسه با دیگر سواحل به یک نقطه گردشگرپذیر در استان بوشهر و جنوب کشور تبدیل شده‌است که علاوه بر مردم منطقه، مسافران و گردشگران زیادی این مکان را برای تفرجگاه خود از جمله شنا و استراحت انتخاب می‌کنند.

ساحل گناوه  که چندین سال است در ایام نوروز پذیرای جمع میلیونی مسافران از جای جای کشور پهناور ایران بود پارسال و امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا اجازه ورود به هموطنان داده نشد.

شهرستان گناوه در وضعیت شیوع نارنجی کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر