شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۲۷۴
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: از فردا دمای هوای استان بوشهر کاهش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا (شنبه) با شروع وزش بادهای شدید شمال غربی در سطح استان و بر روی دریا، خلیج فارس به تدریج مواج خواهد شد که این شرایط تا ظهر روز سه شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از فردا دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت. همچنین امروز و فردا در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و وقوع بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق در پاره‌ای نقاط، از فردا وزش باد و گاهی گردوخاک، در برخی مناطق مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، از فردا در سواحل شمالی و مرکزی به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر و سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر