شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم وزش بادهای شدید در استان خبر داد و گفت: خلیج فارس در اغلب ساعات مواج و متلاطم خواهد بود و ارتفاع موج به سه متر می‌رسد...
کد خبر: ۸۶۳۱۴
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم وزش بادهای شدید در استان خبر داد و گفت: خلیج فارس در اغلب ساعات مواج و متلاطم خواهد بود و ارتفاع موج به سه متر می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی بر روی دریا و نوار ساحلی استان تا روز سه شنبه است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با این شرایط، طی این مدت در اغلب ساعات خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوا در سطح استان روند کاهشی خواهد داشت افزود: امروز با افزایش پوشش ابر در بخش‌هایی از شمال و مناطق شرقی استان احتمال و وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی باد و گردوخاک و طی امروز در بخش‌هایی از نیمه شمالی استان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود و در برخی ساعات بر روی دریا و نوار ساحلی سرعت باد به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا بین ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود و گاهی به بیش از سه متر می‌رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر