پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش گرما، دمای هوا در شهرهای برازجان و خورموج این استان به ۴۰ درجه رسید و عسلویه نیز با ۱۹ درجه سانتیگراد کمترین میزان دما را داشت...
کد خبر: ۸۶۳۴۸
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش گرما، دمای هوا در شهرهای برازجان و خورموج این استان به ۴۰ درجه رسید و عسلویه نیز با ۱۹ درجه سانتیگراد کمترین میزان دما را داشت.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از امروز با وزش بادهای شدید شمالی روند دما در بوشهر کاهشی شده که این وضعیت تا روز سه‎‌شنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: با وزش بادهای شمال غربی روی دریا و نوار ساحلی در این مدت، بیشتر ساعت‌ها خلیج فارس مواج و متلاطم است.

 مساعدی ادامه داد: امروز با افزایش پوشش ابر در بخش‌هایی از شمال و مناطق شرقی استان بوشهر احتمال وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی باد و گردوخاک و طی امروز در بخش‌هایی از نیمه شمالی این استان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده و خفیف باران پیش بینی شده‌است.

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی ۵۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعت‌ها روی دریا و نوار ساحلی بیش ار ۷۰ کیلومتر در ساعت پیش‎‌بینی می‌‎شود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر و گاهی بیش از ۳سه متر پیش‎‌بینی شده‌است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۲۵ بامداد، جزر اول ۰۵:۴۰ ، مد دوم ۱۲:۵۰ و جزر دوم ۲۱:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر