چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۴۲۳
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش بادهای شمالی دمای هوا در مناطق مختلف این استان بین ۲ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش پیدا کرد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین میزان کاهش دما به میزان ۱۰ درجه در شهر برازجان به ثبت رسیده‌است که دمای این شهر را به ۱۴ درجه سانتیگراد رساند.

وی بیان کرد: روند کاهش دما که از ظهر دیروز در بخش‌های شمالی و مرکزی استان آغاز شده تا دوشنبه ادامه دارد.

مساعدی ادامه داد: انتظار است امشب در بخش‌های جنوبی این استان کاهش دمای هوا بطور محسوسی رخ دهد. 

وی عنوان کرد: وزش باد شدید شمال غربی که از ظهر دیروز روی دریا و سواحل استان بوشهر آغاز شده‌است تا سه شنبه هفته جاری ادامه دارد و در این مدت خلیج فارس بویژه قسمت‌های مرکزی و جنوبی مواج خواهد بود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر تا پیش از ظهر فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی گرد وخاک پیش‌بینی شود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد بیشتر شمال غربی است که در سواحل و فراساحل شمالی استان بوشهر با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان ۱۶ تا ۴۶ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در مدت یاد شده ارتفاع موج در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، سواحل مرکزی ۱۲۰ تا ۲۱۰ و فراساحل تا ۲۴۰ سانتیمتر، در سواحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۴۰ و فراساحل تا ۲۷۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۴ بامداد، جزر اول ۰۵:۴۰، مد دوم ۱۳:۵۰ و جزر دوم ۲۲:۲۵ رخ می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر