جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ سخنی با فرماندار دشتستان
فکرشهر: در شهرستان دشتستان، فرماندار که ریاست ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان و همچنین ریاست شورای سلامت را برعهده دارد حتی نتوانست زیرمجموعه بلافصل خود را به تبعیت از مصوبات ستاد کرونا وادار کند؛ به طوری که برای مثال مسوول روابط عمومی فرمانداری دشتستان کلیپی از دورهمی شبانه خود با دوستانش را به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر می کند یا بخشدار یکی از بخش های شهرستان، دورهمی چهل نفره را در فضای بسته تدارک می بیند و همچنین در ایام تعطیلات نوروز، مهمانسراهای ادارات را در اختیار مهمانان نوروزی از جمله مسوول روابط عمومی فرمانداری با بیش از ۴۰ نفر همراه قرار می دهد یا اینکه...
کد خبر: ۸۶۴۲۷
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

فکرشهر ـ داوود دانشی: سال ۹۹ را در حالی پشت سر گذاشتیم که بیماری کووید-۱۹ ابعاد مختلف زندگی مردم در سرتاسر گیتی را تحت تاثیر قرار داد و بسیاری از امور معمول را به چالش کشیده و تغییرات گسترده در سبک زندگی انسان ها را موجب شد.

البته این بیماری با همه مصائبش، محک مناسبی برای تشخیص توانایی و توانمندی مسوولان در کشورهای مختلف بود. اگرچه در کشور ما بخش عمده تصمیمات در ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شده و در سطوح پایین تر این تصمیمات به مرحله اجرا گذاشته می شود ولی باز هم شاهد تفاوت توان مدیران در اجرای این مصوبات هستیم به طوری که برخی از استانداران و فرمانداران از این مصوبات به نحو شایسته استفاده کرده اند و توانستند مدیریت بهتری در مبارزه با این بیماری داشته باشند و برخی دیگر نه تنها نمره قبولی، که حتی حدنصاب برای تک ماده هم نتوانستند بگیرند.
در شهرستان دشتستان، فرماندار که ریاست ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان و همچنین ریاست شورای سلامت را برعهده دارد حتی نتوانست زیرمجموعه بلافصل خود را به تبعیت از مصوبات ستاد کرونا وادار کند؛ به طوری که برای مثال مسوول روابط عمومی فرمانداری دشتستان کلیپی از دورهمی شبانه خود با دوستانش را به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر می کند یا بخشدار یکی از بخش های شهرستان، دورهمی چهل نفره را در فضای بسته تدارک می بیند و همچنین در ایام تعطیلات نوروز، مهمانسراهای ادارات را در اختیار مهمانان نوروزی از جمله مسوول روابط عمومی فرمانداری با بیش از ۴۰ نفر همراه قرار می دهد یا اینکه سرپرست یکی از ادارات شهرستان، بدون ماسک، در مراسم عروسی با حداقل ۶۰۰ مدعو شرکت می کند و بدین ترتیب به مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان به ریاست فرماندار دهن کجی می کنند؛ پر واضح است وقتی مردم این موارد را می بینند، تشویق آنها به رعایت پروتکل های بهداشتی به آسانی میسر نخواهد بود و این موضوع فشار کاری بر کادر درمان را چند برابر می کند.

هدف از نگارش سطور بالا، ارزیابی عملکرد فرماندار شهرستان در زمینه مبارزه با کرونا نیست، چراکه مردم به عنوان ولی نعمتان مسوولان خود بهترین قضات هستند و به خوبی مسوولانی را که به مردم خدمت می کنند، از اشغال کنندگان صندلی های مدیریتی تشخیص می دهند، اما آنچه نگارنده را بر آن داشت تا این سطور را به رشته تحریر درآورد، بیان یک خواسته از فرماندار شهرستان دشتستان است و آن هم اینکه با توجه به عملکرد یک و نیم سال گذشته تان از شما انتظار انجام کارهای کلان عمرانی و زیرساختی را نداشته و نداریم، همین که در ماه های پایانی تصدی این سمت، همت کرده شأن و منزلت مردم دشتستان را حفظ کنید و شرایط را به نحوی مدیریت کنید که مردم صبور این دیار همیشه مظلوم مجبور نباشند در هوایی که از این پس گرم خواهد بود و در این شرایط شیوع بیماری کرونا و ماه رمضانی که در پیش است، ساعت ها در صفوف پر ازدحام برای تامین کالاهایی مثل نان، مرغ، روغن، تخم مرغ و سیمان بایستند، کفایت می کند.

جناب آقای نوروزی!

قطعا همه بر این امر واقفیم که آنچه به عنوان مطالبه بیان شد، در حد مطالبه از رییس یک صنف یا نهایتا از رییس اتاق اصناف است و باید موضوعات مهم تر و کلان را از فرماندار درخواست کنیم، اما عملکرد شما در طی دوران حضورتان در دشتستان به نحوی بوده است که اگر همین یک مورد را به نحو مطلوب به انجام برسانید، ما را بس است، پس لطفا فقط رییس ستاد کنترل بازار باشید.
 

نظرات بینندگان
رضا
|
-
|
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۹
جناب فرماندار به حق بهترین فرمانداری بوده که دشتستان به خود دیده، فقط مشکلش این هست که به فکر شهر و دیگر رسانه ها باج نمیده
رضا
|
-
|
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۵
فرماندار
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹
به جرات میتوان گفت که این فرماندار در جمع سه فرماندار بد تاریخ شهرستان قرار میگیره
محمد عمرانی
|
-
|
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۲
سلام آقای فرماندار رو برسون بهش بگو فقط بتونی صندلی خوت حفظ کنی بسه، ما خومون یه فکری سی خومون میکنیم، صندلی ورت نیرنا
مخاطب
|
-
|
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
درود و تشکر از بابت انتقاد از فرماندار و بیان مشکلات دشتستان ،

همه ما از رسانه مردمی بابت انعکاس مشکلات شهرستان قدردان هستیم
فکرشهر
|
-
|
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
 هر چند می توان این ادعا ی شما را که  تهمت  محسوب می شود، از طریق قانون پیگیری کرد ولی در عین حال، «فکرشهر» خوشحال می شود اگر موارد باج خواهی را هم عنوان کنید.
شهروز
|
-
|
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
........................................................................ ...................... .................................................. ......................................... ........... ......................................... .................... ........ ................................................. ................................ /// فکرشهر: قطعا شما با محدودیت های ما آشنایید. با عرض پوزش متن پیام شما قابل انتشار نبود.
رضا از دهرود سفلی
|
-
|
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
آقای فرماندار محبت بفرمایند فقط کارمندان فرمانداری و بخشداری ها رو مدیریت کند کافیه و نیازی به مدیریت بازار نیست.

مدیریت ایشون برای کنترل قیمت ها و عرضه مایحتاج ضروری مردم را قبلا دیده ایم.

حیف از دشتستون که گرفتار این مدیران ضعیف شده، فرمانداری که نتونه برای اداراتش رییس بذاره میتونه شهرستان رو اداره کنه؟
مرتضی قمیصی
|
-
|
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۶
فرماندار فن بیان خیلی خوبی برای جواب دادن دارد ، هیچ کس را بدون پاسخ نمی ذاره ، مهمترین مشکل مردم دشتستان اینه که فرماندار دغدغه شهرستان رو نداره .
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر