پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۴۴۳
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: استاندار بوشهر خواستار حمایت از طرح‌های اشتغال زا در استان شد و گفت: مدل‌های عملیاتی برای رفع موانع تولید در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست بررسی روند اجرایی شهرک شیلات رودشور شهرستان گناوه اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه آبزی‌پروری است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود.

وی شهرک شیلاتی رودشور در شهرستان گناوه را ظرفیت مهمی برای توسعه پرورش میگو در استان دانست و خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات در این شهرک وجود دارد که باید با رفع این مشکلات توسط دستگاه‌های مربطوه زمینه اجرای طرح‌ها فراهم شود.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در برق‌رسانی به شهرک رودشور شد و بیان کرد: برای راه‌اندازی حوضچه‌های پرورش میگو در این شهرک نیاز است که زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله برق تأمین شود.

وی خواستار ارائه راهکارها و شیوه‌نامه‌های نوین مالی برای پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مالی شهرک شیلات رودشور شد و ادامه داد: روند پرداخت تسهیلات برای تکمیل طرح‌های شهرک رودشور باید تسهیل و تسریع شود.

گراوند با تاکید بر ساده‌سازی در پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاران شهرک افزود: برق و تسهیلات بانکی از مهمترین مسائل و چالش‌های شهرک شیلات رودشور گناوه است که باید با همکاری و هرماهی دستگاه‌های مربوطه حل شود.

وی با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها بیان کرد: برخی از پروژه‌های تولیدی، اشتغال‌زایی و اقتصادی در استان بوشهر با موانع و مشکلاتی روبرو هستند که باید برای تسریع در تکمیل آنها اقدامات اساسی انجام شود.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در مانع‌زدایی از مشکلات طرح‌های اقتصادی و تولیدی در استان بوشهر شد و گفت: برخی طرح‌های اقتصادی و تولیدی با رفع موانع، می‌تواند تحوّل‌آفرین در حوزه اقتصاد و اشتغال باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر