شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۴۴۹
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: مقام معظم رهبری سال جدید را تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کرده و تلاش می کنیم از همه ظرفیت های موجود در شهرستان جهت تحقق این شعار زیبا بهره ببریم.

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فتح الله نوروزی در نشست برنامه ریزی برای تحقق شعار سال اظهار داشت: سال گذشته شعار جهش تولید اعلام شد و با توجه به نقش ارزشمند و موثر تولید در پیشرفت و تعالی کشور،مقام معظم رهبری سال جدید را نیز با محوریت تولید نامگذاری کرد.

نوروزی بیان داشت: تولید، عامل اصلی استحکام در اقتصاد و محور پیشرفت و توسعه کشور است و تقویت آن سبب پویایی و رونق کسب و کار و اشتغال می شود.

 وی افزود: امروزه در همه جوامع بشری، تولید از اهمیت خاصی برخوردار است و همه انسانها به نقش و اهمیت آن واقفند.

 فرماندار دشتستان با اعلام اینکه همه مدیران دستگاه های اجرایی باید برای تحقق شعار سال بکوشند ابراز داشت: همه باید جهت محقق شدن شعار سال بکوشیم و موانع و مشکلاتی که بر سر راه تولیدگران شهرستان است را در چارچوب قانون حل کنیم و مساعدت های لازم را در این راستا داشته باشیم.

 نوروزی بیان داشت: باید فضایی در شهرستان ایجاد شود که تولیدکننده ما بتواند در فضایی امن و قابل اعتماد به امر تولید بپردازد و دغدغه خاصی بابت مشکلات اداری و امثالهم نداشته باشد.

 فرماندار دشتستان تقویت زیرساخت های شهرک صنعتی دشتستان را ضروری دانست و ابراز داشت: روزهای پایانی سال گذشته در نشستی که با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور داشتیم بر توسعه و تقویت زیرساختهای شهرک صنعتی دشتستان تاکید کردیم و قول های مساعدی نیز داده شد که امیدواریم محقق شوند.

 نوروزی افزود: تکمیل فیبر نوری شهرک صنعتی و استفاده بهینه از ظرفیت اینترنت از جمله مواردی است که پیگیری شده و شرکت مخابرات اقدامات لازم در این راستا را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به تملک برخی واحدهای تولیدی توسط بانک ها ابراز داشت:واحدهای تولیدی که توسط بانک صادرات تملک شده اند با مذاکره و پیگیری صاحبان آنها و در چارچوب قانون قابل حل است و بانک صادرات آمادگی دارد در این راستا مساعدت ها و همراهی های لازم را داشته باشد.

 نوروزی افزود:11 قطعه زمین نیز در شهرک صنعتی دشتستان مشکل ثبت دارند که در این راستا نیز اداره ثبت اسناد و املاک استان قول مساعد جهت همکاری داده است.

 در این نشست، مديرشعب بانك صادرات استان، معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، معاون شرکت شهرك های صنعتي استان، مدير دفتر نماينده مجلس، رئيس صمت، مدیر شهرك صنعتي، مخابرات و ثبت اسناد شهرستان حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر