جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۴۶۱
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۵

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تلاطم خلیج فارس تا فردا گفت: از روز چهارشنبه دمای هوا در استان بوشهر افزایشی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش جریانات نسبتاً شدید شمال غربی طی امروز تا ظهر فردا بر روی خلیج فارس ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: طی این مدت به ویژه قسمت‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس مواج و متلاطم است و از بعد از ظهر فردا سه شنبه به تدریج از شدت این جریانات کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه از روز چهارشنبه به تدریج جهت جریانات جنوبی خواهد شد افزود: دمای هوا نیز از روز چهارشنبه افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی گردوخاک و در برخی نقاط غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی گاهی غربی، در سواحل شمالی استان با سرعت ۱۲ تا ۳۶ طی امشب گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی استان ۱۸ تا ۴۸ و بر روی دریا گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ امشب ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۲۰ تا ۲۱۰ گاهی تا ۲۷۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر