جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در گفت و گو با «فکرشهر» مطرح شد؛
فکرشهر: شهرستان دشتستان برای چندمین بار در ۱۴ ماه گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و همین امر محدودیت ها را به این شهرستان برگردانده تا جایی که دادستان دشتستان نسبت به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها هشدار داده است...
کد خبر: ۸۶۴۹۲
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: شهرستان دشتستان برای چندمین بار در ۱۴ ماه گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و همین امر محدودیت ها را به این شهرستان برگردانده تا جایی که دادستان دشتستان نسبت به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها هشدار داده است.

یاسر حیدری - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان - در این باره در گفت و گو با «فکرشهر» اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، ممنوعیت تردد در محدوده شهری از ساعت ۹ شب تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: لذا به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و تامین سلامت شهروندان تقاضا می شود از تردد در محدوده زمانی ذکر شده خودداری شود.

حیدری ادامه داد: در شهرستان های قرمز از جمله دشتستان، فعالیت صنوف گروه های ۲، ۳ و ۴ ممنوع است و افراد و وسایل نقلیه و صنوفی که اقدام به نقض این مصوبه نمایند، مشمول اعمال قانون از سوی پلیس و برخورد قانونی دادستانی خواهند شد.

دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان ادامه داد: همچنین، تالار ها، خانه باغ ها و صنوف پر خطر از اولویت‌های رعایت موارد و پروتکل‌های بهداشتی هستند و در صورت عدم تمکین پلمپ شده و پرونده قضایی علیه آنان تشکیل می شود.

وی اضافه کرد: چنانچه شخص یا مجموعه ای، ضوابط مطروحه را رعایت نکنند، رفتار آنها جرم  و به منزله تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش «فکرشهر»، لیست مشاغل و صنوف گروه های ۲، ۳ و ۴ که فعالیتشان ممنوع است، طبق جدول زیر است:

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر