چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۵۰۱
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: "مهدی امیدیان فر" یکی از نویسندگان این شهرستان رتبه اول سومین مسابقه داستان نویسی "کتابته" را به خود اختصاص داد.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ناطقی پور روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: سومین مسابقه داستان نویسی کتابته که با حضور شماری از نویسندگان کشور با داوری "همایون اسعدیان" کارگردان و فیلمنامه نویس مطرح برگزار شد که پس از داوری آثار رسیده، داستان "خون انار" نوشته امیدیان فر از بندر دیر حائز رتبه اول شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر با اشاره به اینکه این داستان کوتاه بر اساس تصویری از استاد محمود کلاری نوشته شده‌است، اضافه کرد: مسابقه کتابته تلاش دارد برای کشف نویسندگان تازه کار و استعدادهای نویسندگی هر هفته با معرفی و ارائه کتاب خوب و جذاب و جایزه مثل کتیبه ( خلاصه کتاب ) رایگان اقدام به تشویق نویسندگان کند.

وی یادآورشد: برنامه‌های کتابته از ابتدای روز شنبه هر هفته با معرفی و عرضه کتاب هفته شروع می‌شود و آخر هر هفته همه شرکت کنندگان بر اساس امتیازی که کسب کرده‌اند رتبه‌بندی می‌شوند و بدون قرعه کشی به بالاترین رتبه‌ها جایزه نقدی اهدا می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر