جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۵۰۵
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر از اعمال قانون برای خودروهای غیربومی در نقاط قرمز و نارنجی استان خبر داد و گفت: راه‌های استان بوشهر مجهز به دوربین است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان‌های بوشهر، دیلم و دشتستان، و وضعیت نارنجی در گناوه، عسلویه و کنگان و تنگستان، و وضعیت زرد در دشتی، دیر و جم، محدودیت‌هایی برای تردد اعمال شده است.

وی با اشاره به کاهش تردد در مسیرهای ورودی و خروجی استان بوشهر نسبت به هفته گذشته خاطرنشان کرد: خروج پلاک‌های بومی از خروجی‌های شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان بوشهر ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه سفر از خروجی و ورودی شهرهای قرمز یک میلیون تومان و شهرستان‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به تجهیز همه راه‌های استان به دوربین کنترلی، تصریح کرد: بر اساس رنگ‌بندی کرونایی نارنجی و قرمز، همه خودروهای با پلاک‌های غیر بومی در این استان به صورت هوشمند و از سوی نیروهای پلیس راه اعمال قانون می‌شوند.

پاپری خواستار پرهیز از سفرهای غیرضروری به استان بوشهر شد و تصریح کرد: در صورت مشاهده پلاک‌های غیر بومی از ورود آنها به این استان پیشگیری و اعمال قانون می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر