پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۵۲۱
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: هیات‌های مذهبی این شهرستان برنامه‌های ماه مبارک رمضان را متناسب با شرایط رنگ بندی کرونایی تنظیم و مدیریت کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: ستاد ملی کرونا مصوب کرده مراسم ماه رمضان درشهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز برپا نمی‌شود و ممنوع است مگر اینکه تغییر و شرایطی در این مناطق ایجاد شود.

وی اظهارکرد: با توجه به شرایط کرونایی شهرستان باید مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری کنند تا وضعیت بهتری ایجاد شود.

فرماندار گناوه گفت: استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری مردم کمک شایانی در قطع زنجیره کرونا و کاهش فشار مضاعف بر کادر درمانی  این شهرستان خواهد کرد.

وی با اشاره به شعار امسال افزود: رهبر معظم انقلاب، شعارهای چندساله اخیر را  با درایت و هدفمند بر محوریت اقتصادی و تولید نام‌گذاری می‌کند و امسال نیز بر رفع موانع و پشتیبانی‌ها تاکید کرده‌است که نباید در حد شعار بماند و عملیاتی شدن آن الزامی است.

مهرجو گفت: همه دست اندرکاران بخش‌های خصوصی و عمومی با اقدامات عملی و عینی و ارایه راهکارها در رفع موانع تولید تلاش مضاعف کنند.

فرماندار گناوه به انتخابات سرنوشت ساز پیشرو اشاره کرد و افزود: تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم در این شهرستان اتخاذ شده‌است.

وی ادامه داد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ در دست اقدام است.

مهرجو بیان کرد: همه تلاش و همت متولیان هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان فراهم کردن زمینه لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو است.

فرماندارگناوه  گفت: باتوجه به اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی بلحاظ سازمانی و تشکیلاتی بسیار مهم و مصوبه‌های آن ضمانت اجرایی دارد، همگی اعضای آن مکلف هستند حضور یابند.

در این نشست نماینده هیات‌های مذهبی شهرستان گناوه گفت:  هیات‌های مذهبی در اجرای برنامه‌های خود در شرایط کرونایی اهتمام جدی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته‌اند و برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان نشستی با آنان برگزار و تصمیم‌های لازم در این زمینه اتخاذ  شده‌است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر