جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۵۳۱
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از شناسایی ۲۰ درصد از بیماران کرونایی این استان در دو هفته اخیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اکنون به ۲۵ هزار مبتلا در استان بوشهر رسیده‌ایم که نشان‌دهنده رشد شدید و انفجاری این بیماری در استان است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با تغییر رنگ شهرستان‌های دشتستان و دیلم از نارنجی به قرمز، تعداد شهرستان‌های قرمز استان به سه شهرستان افزایش پیدا کرد.

وی از رشد انفجاری مبتلایان کرونایی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، کنگان و تنگستان از وضعیت زرد به نارنجی و خطر تغییر پیدا کرده که این نشان‌دهنده رشد تعداد مبتلایان در استان است.

کشمیری تصریح کرد: در شرایط خطر و بحران باید از هرگونه تجمع مثل برگزاری جشن، فاتحه و هر مراسمی که باعث ازدیاد جمعیت در فضای سربسته می‌شود خودداری کرد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: طبق گزارش‌های دریافتی تمامی افراد مبتلا شده در روستاها و شهرستان‌ها به نحوی در این‌گونه مراسم‌ها شرکت کرده و اکنون به این بیماری مبتلا شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر