جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۸۶۵۳۲
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: دادستان قرچک گفت: ۱۲۰ فقر اسناد ملکی در شهرداری قرچک جعل شده است که ۷ نفر بازداشت و ۱۰ نفرنیز به عنوان مطلع احضار شدند.

به گزارش فکرشهر از فارس، سعید دوستی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در خصوص جعل اسناد ملکی در شهرداری قرچک اظهار کرد: براساس تحقیقات انجام شده و گزارش سازمان نظام مهندسی مبنی بر جعل اسناد آن سازمان در شهرداری قرچک و بررسی‌های انجام شده مشخص شد که حدود ۱۲۰ فقره جعل اسناد در شهرداری قرچک انجام گرفته و ادامه تحقیقات نیز در حال انجام است.

وی گفت: با تحقیقاتی که در حال حاضر توسط کارشناسان در حال انجام است پیش‌بینی می‌شود جعل اسناد دیگری هم وجود داشته باشد.

دادستان قرچک تصریح کرد: تا به امروز ۷ نفر از این افراد دستگیر شده و با قرار بازداشت آزاد هستند و ۱۰ نفر از کارمندان نیز به عنوان مطلع احضار شدند و پرونده در حال بررسی بیشتر است.

دوستی نژاد بیان کرد: دستگاه قضایی به شدت با هر گونه جرائم و افراد متخلف برخورد می‌کند چرا که این افراد روند قانونی دچار مشکل می‌کنند و حق مردم و شهروندان را از بین می‌برند.

وی در پایان عنوان کرد: این افراد اسناد و مهرهای نظام مهندسی مکشوفه را به شکل کاملاً حرفه‌ای جعل کردند و بعد از تکمیل شدن تحقیقات گزارش کاملی از اتفاقات انجام گرفته ارائه خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر