جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۵۸۷
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر بر لزوم رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: اقدامات باید به گونه‌ای باشد که مردم آثار و نتایج تلاش مسئولان را لمس کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست با مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید و پشتیبانی و مانع‌زدایی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای تحقق شعار امسال خاطرنشان کرد: رفع موانع بنگاه‌های تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌زایی باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه در این مسیر مردم باید آثار تلاش مسئولان را لمس کنند، افزود: برخی از مشکلات در عرصه تولید، مربوط به قوانین و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها است که باید برای اصلاح آن تلاش شود.

وی از اولویت‌های مهم استان به تولید، اشتغال، کارآفرینی و صادرات اشاره کرد و ادامه داد: همکاری همه جانبه برای رفع مشکلات واحدها و بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی ضروری است.

گراوند خواستار تعیین بازه زمانی مشخص در رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و کارگری شد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی استان بوشهر انجام شده است.

حل مشکلات واحدهای کارگری

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست اظهار داشت: به منظور رفع موانع تولید نسبت به شناسایی بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال‌زا که دارای مشکل هستند اقدام شده است.

کریم یاوری از تدوین ۶۵ برنامه برای حل مشکلات واحدهای کارگری و اشتغال‌زایی خبر داد و بیان کرد: حل مشکلات واحدهای کارگری بر اساس ظرفیت‌های مناطق در دستور کار است.

وی با اشاره به شناسایی مشکلات هزار و ۱۰۰ بنگاه اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید ویژه بر حل مشکلات و رفع موانع این واحدها دارد.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل کمیته پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی از اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی و تأمین تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان در استان‌ها خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر