جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۷۲۷
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی سال گذشته بیش از چهار هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف مربوط به بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا جمالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین منابع گزارش تخلفات بنگاه‌های اقتصادی در استان بوشهر گزارشات مردمی است که گزارشات متعددی در این زمینه ارائه شده است.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته، مردم پنج هزار و ۹۵۷ فقره گزارش تخلفات اقتصادی در بخش اصناف و صنایع را به به صورت تلفنی، حضوری، کتبی، سامانه ۱۲۴ و سامانه ۱۳۵ ارائه کردند که مورد بررسی قرار گرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی رسیدگی به شکایات، بیان کرد: هزار و ۶۷۳ مورد به عنوان تخلف، تعداد سه هزار و مورد غیر تخلف و تعداد ۴۴۹ فقره منجر به رضایت شاکی شد.

وی از اجرای ۹۶ هزار و۹۴۵ فقره بازرسی از نحوه عرضه و توزیع کالا و خدمات در بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و افزود: چهار هزار و ۹۱۳ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۷۴ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

جمالی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته سه هزار و ۳۳۸ فقره گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های مرتبط نظیر تعزیرات حکومتی، مراکز بهداشت و اتاق‌های اصناف از واحدهای صنفی مختلف سراسر استان انجام گرفته است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: از این تعداد دو هزار و ۴۸۷ فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۲۳ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال شده است.

وی از انجام شش هزار و ۴۲۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی به منظور کشف کالای قاچاق در قالب گشت مشترک خبر داد و افزود: ۱۶۵ مورد منجر به تشکیل صورتجلسه به ارزش یک میلیارد و ۴۵۹ میلیون و۶۰۵ هزار ریال شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر