پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۷۳۴
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح «اطعام مهدوی» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۰ آشپزخانه در استان بوشهر برپا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های متنوعی برای کمک به نیازمندان و رفع نیازهای آنها توسط کمیته امداد استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین در اجرای برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: خیران با مشارکت فعالانه و اهدا کمک‌های نقدی و غیر نقدی یاری گر کمیته امداد در اجرای برنامه‌ها خواهند بود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از افتتاح ۲۰ آشپزخانه طبخ غذای گرم و طبخ ۶۰۰ هزار پرس غذا در ماه رمضان خبر داد و بیان کرد: روزانه ۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته جیره غذایی خشک میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و … می‌باشد که ارزش تقریبی آن به ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد.

لطفی از برنامه‌ریزی برای جذب شش هزار حامی برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین خبر داد و افزود: بیش از هفت هزار فرزند یتیم و محسنی تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر