جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۷۸۴
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: باتوجه به وضعیت قرمز این شهرستان براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ تا بهبود وضعیت تعطیل هستند و درصورت بازبودن، جریمه و مهروموم خواهند شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در جلسه ستادمقابله با کرونا این شهرستان افزود: اکیپ نظارتی ستاد مقابله با کرونا نظارت بر گروه شغلی یک را تشدید کنند و تا تغییر شرایط این روند ادامه داشته باشد.

وی اظهارداشت: صنوف بویژه نانوایی‌ها از ارایه خدمات به مشتریان بدون ماسک خودداری کنند.

فرماندار گناوه گفت: اعمال مقررات مربوط به تردد شبانه با جدیت پیگیری و باید آثار و نتایج آن در کاهش ترددها  نمایان شود.

وی  بیان کرد:  شرایط کنونی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک می‌توان مدیریت و کنترل کرد که همه آحاد جامعه باید در این زمینه همیاری و کمک کنند.

مهرجو  گفت: اطلاع رسانی و تولید محتوای مبتنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن توسط کادر درمانی و سلامت در برنامه کاری قرار گیرد.

وی افزود: طبق هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی با برگزاری مراسم‌ دسته جمعی در خانه باغ‌ها یا سایر اماکن بجد برخورد می‌شود که قطع انشعابات آب و برق یکی از مجازات‌ها است.

فرماندار گناوه اظهارکرد: همه در قبال سلامت مردم مسئولیت داریم و دستگاه‌های عمومی و خصوصی باید پای کار بیایند تا بتوانیم با همراهی و همیاری مردم از شرایط سخت کنونی کرونایی گذر گنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر