جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۸۶۰
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: نمایش ویتسک به کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد و مهسا رهسپار 8 آوریل (پنج شنبه 19 فروردین) در بخش اصلی (مسابقه) فستیوال جهانی جینجر فست که در شهر تولا در کشور روسیه برگزار می شود به روی صحنه رفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: ویتسک که در گروه نمایشی گلبانگ تولید شده، به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین در این رویداد جهانی حضور داشت.

محمد حسین زندویان گفت: علاقه مندان  از طریق این لینک  https://youtu.be/V1NuqJh7EQQ  ساعت 22.30 به وقت ایران این نمایش را تماشا کردند. 

وی در خصوص بازیگران و عوامل این نمایش عنوان کرد: کارگردان، قاسم تنگسیرنژاد و مهسا رهسپار، مشاور کارگردان، محسن موسوی خواه، بازیگران: جهانشیر دهقان فرد، شایسته پولادی مطلق، حسن نظامات، زرین کیوان راد، امین قجر، مهسا رهسپار، طراح نور، علی کوزه گر، طراح لباس، مونا بارانی، طراح صحنه، قاسم تنگسیرنژاد، رضا کلانتری، طراح گریم، مهسا رهسپار، طراح پوستر، حمیدرضا زبیری و موسیقی، قاسم تنگسیرنژاد، احسان موسوی بودند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر