جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۸۸۱
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: مشکلات بیمه صیادان و ملوانان شهرستان گناوه و استان بوشهر همچنان به قوت خود باقی است و باید رفع این مشکل توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار رئیس تأمین اجتماعی شهرستان گناوه اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی گام‌های مؤثری در راستای تحقق دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری مردم برداشته شده است که با توجه به شرایط کرونایی امروز جامعه بسیار مؤثر است و خدمات خوبی ارائه می‌شود.

امام جمعه گناوه با اشاره به یکی از مهمترین مشکلات بیمه‌ای در مناطق بندری استان گفت: مشکلات بیمه صیادان و ملوانان که قشر بزرگی از جامعه استان بوشهر و استان‌های جنوبی را شامل می‌شوند همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: با توجه به نحوه محاسبه روزهای کارکرد، بسیاری از ملوانان و صیادان با وجود سن بالا سابقه بیمه کمی دارند که باعث مشکلاتی برای آنها شده است و باید رفع این مشکل توسط مسئولان پیگیری شود.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان گناوه در این دیدار ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسئولان رده بالای سازمان تأمین اجتماعی این مشکلات در آینده نزدیک برطرف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر