پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۰۰۱
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: اگر بتوانیم کارخانه تولید بیماری کرونا یعنی بازار، ادارات، تجمعات خانوادگی و مسافرت‌ها را تعطیل بکنیم سیر صعودی ابتلا به بیماری کرونا فروکش خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی، سعید کشمیری در نشست مدیریت درمان کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: روزانه ۲۵۰۰ نفر بیمار جدید در کشور بستری هستند و حداقل حال ۱۰ درصد از آنها بسیار بدحال است.

وی بابیان اینکه باید تمام توان استان را برای مهار کرونا پای کار آورد تصریح کرد: هیچ‌چیز در استان مهم‌تر از نجات جان بیماران کرونایی نیست و باید برای نجات جان مردم تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: باید در بیمارستان‌های استان بوشهر از عمل‌های غیرضروری و زیبایی جلوگیری شود و تمام توان بیمارستان‌ها باید در خدمت پذیرش و درمان بیماران کرونایی باشد.

وی تصریح کرد: حجم کار برای درمان بیماران کرونایی بسیار زیاد است به‌گونه‌ای که دیروز در بیمارستان شهدای خلیج فقط ۲۵۱ سی‌تی‌اسکن انجام‌شده است

دکتر کشمیری با اشاره به مشکلات سی‌تی‌اسکن بیمارستان‌های کنگان و جم اظهار داشت: مشکلات سی‌تی‌اسکن این دو بیمارستان تا روزهای آینده رفع و دستگاه‌ها مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه ما باید از فرصت‌ها برای پیشگیری، مهار و درمان کرونا در استان بوشهر استفاده کنیم خاطرنشان کرد: باید جوابگو مردم باشیم و برای خدمات‌دهی به مردم باید تمام توان و ظرفیت‌ها را بکار بگیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر